Lisätty ostoskoriin

Jatka ostoksia
Siirry kassalle »

Toimitusehdot

1. Toimitusaika

Lähes kaikki myymälämme tuotteet ovat varastotuotteita. Normaali toimitusaika on kahdesta kolmeen työpäivää siitä, kun tilauksesi on käsitelty. Ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Viivästyksen sattuessa otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, jolloin sinulla on myös oikeus peruuttaa tilaus ilman lisäkuluja.

2. Toimituskulut

Toimitusmaksu on 4.99 EUR Suomessa riippumatta siitä, millä summalla tilaat tuotteita.
Ulkomaille toimittamiseen sovelletaan muita toimituskuluja, katso kohta 9.

3. Hinnat

Kaikki hintamme ovat euroina ja sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnanoikaisuihin ja hinnastossa esiintyviin epätarkkuuksiin. Hinta, jonka vahvistat kassalla tilauksen suorittamisen yhteydessä, on kuitenkin aina voimassa.

4. Maksaminen

Kun napsautat "Suorita osto" -painiketta kassalla, hyväksyt maksuvelvoitteen. Maksu suoritetaan turvallisesti ja sujuvasti Klarna Checkoutin kautta. Sinun tulee tunnistautua muutamien yksinkertaisten tietojen kautta, jonka jälkeen voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Oston suorittamisen jälkeen sinulle lähetetään välittömästi tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus sisältää tilauksesi tiedot ja ostoehdot. Jos et löydä tilausvahvistusta, muista tarkistaa myös roskapostikansio.

Löydät jokaista maksutapaa koskevat säännöt ja ehdot kokonaisuudessaan kassalla kyseisen maksumenetelmän alta.

5. Ennakkotilaus ja pitkän toimitusajan tuotteet

Jotkin verkkokaupassamme esiintyvät tuotteet tulevat ensimmäistä kertaa myyntiin vasta useiden viikkojen päästä. Jotta sinun ei tarvitse maksaa koko tilaustasi etukäteen kauan ennen kuin tuotteesi on valmis toimitettavaksi, hyödynnämme joustavaa varausjärjestelmää. Sitä sovelletaan tuotteisiin, joiden toimitusaika on yli kaksi viikkoa. Voit varata kyseiset tuotteet etukäteen itsellesi tilaamalla ne tavalliseen tapaan verkkokaupastamme. Kun teet varauksen, maksat tilauksen vahvistamisen yhteydessä 20 prosentin ennakkomaksun. Varauksesi yhteydessä saat sähköpostiisi varauskoodin, joka on voimassa juuri varaamallesi tuotteelle.

Huomioi, että kaikki näiden tuotteiden yhteydessä ilmoitetut toimituspäivät ovat ARVIOITUJA toimitusaikoja, jotka voivat muuttua. Valitettavasti tuotteissa voi joskus esiintyä viivästyksiä valmistajalla, johon me emme voi vaikuttaa. Näissä tapauksissa ainoa asia, mitä voimme tehdä, on ilmoittaa mahdollisista viivästyksistä asiakkaillemme etukäteen ja pahoitella tästä aiheutunutta harmia. Kaikki verkkosivustolla ilmoitetut arvioidut toimituspäivät saadaan automaattisesti toimittajiltamme. Niitä päivitetään jatkuvasti, mutta meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta ottaa asiakkaisiimme yhteyttä ja ilmoittaa näistä viivästyksistä. Jos varaamasi tuote on viivästynyt, pyydämme sinua ottamaan asiakaspalveluumme yhteyttä, jolloin voimme antaa sinulle uuden arvioidun toimituspäivän. Jos varaamasi tuote viivästyy, sinulla on myös mahdollisuus korvata tilaamasi tuote vastaavalla tuotteella tai peruuttaa varauksesi, jolloin palautamme myös ennakkomaksun.

Kun varauksesi on saapunut varastolle, sinulle lähetetään uusi sähköpostiviesti, jossa ilmoitetaan, että varaamasi tuote on nyt tilattavissa. Tämän jälkeen voit tilata tuotteesi helposti syöttämällä varauskoodisi kassalla.

Kun varaamasi tuote on saapunut varastolle, sinulla on kolme kuukautta aikaa suorittaa tilaus loppuun. Jos et suorita ostosta loppuun näiden kolmen kuukauden aikana, varauskoodisi vanhenee ja ennakkomaksu menetetään.

Mikäli et ole tyytyväinen varattuun tuotteeseen tilauksen vastaanottamisen jälkeen, pätee näihin tuotteisiin sama vaihto-oikeus kuin muihinkin tuotteisiimme. Lue lisää kohdasta 7.

Miksi minun pitäisi varata tuotteita ennakkoon?
Monia ennakkoon varattavia tuotteita valmistetaan rajoitettu erä. Tekemällä ennakkovarauksen varmistat, että kyseinen tuote on saatavilla juuri sinulle sen saapuessa markkinoille.

Varausten tarjoaminen on myös meille keino tarjota tuotteita, joita meillä ei muuten olisi varastossa. Jos asiakkaamme eivät tee tilauksia tuotteisiin, joita on saatavilla ennakkotilauksena tai pitkän matkan toimituksena, emme myöskään tilaa kyseisiä tuotteita varastoomme turhaan. Jos olet kiinnostunut jostakin tietystä tuotteesta, on tärkeää, että varaat sen varmistaaksesi, että saat juuri haluamasi tuotteen itsellesi.

Varaamalla voit myös helposti jakaa maksusi osiin. Maksat ennakkoon vain 20 % tuotteen kokonaishinnasta, ja loppuosa tulee maksettavaksi vasta sitten, kun varaamasi tuote on valmis lähetettäväksi.

6. Avoin kauppa

Tarjoamme 30 päivän avoimen kaupan. Avokauppa ei koske niitä tuotteita, joita ei ominaisuuksiensa vuoksi voida palauttaa. Marras- ja joulukuun aikana tarjoamme 60 päivän avoimen kaupan, joten asiakkaanamme sinulla olla mahdollisuus vaihtaa joululahjaksi tarkoitetut tuotteet vielä joulun jälkeen.

HUOM! Koska pakkaus on tärkeä osa myymiämme keräilyesineitä, emme valitettavasti voi hyväksyä palautuksia, joiden pakkaus on vaurioitunut tai sinetti on rikki. Jos alkuperäispakkaus on suljettu esimerkiksi lämpötiivisteellä, liimalla tai teipillä, näitä sinettejä ei saa rikkoa. Jos pakkaus on mahdollista avata vahingoittamatta sitä millään tavalla, voit avata pakkauksen ja tutustua tuotteeseen ennen sen lähettämistä takaisin. Jotta voimme hyväksyä palautuksen, tuotteen ja sen pakkauksen on oltava alkuperäisessä kunnossa.

Jos tuote on alkuperäisessä kunnossa ja haluat tehdä palautuksen tai vaihdon, toimi seuraavasti:

1. Ota asiakaspalveluumme yhteyttä osoitteessa info@heromic.se ja ilmoita viestin yhteydessä tilausnumerosi, niin otamme sinuun yhteyttä QR-koodilla sähköpostitse. Voit myös maksaa palautuksen itse lähettämällä tuotteen seuraavaan osoitteeseen:

Adorme AB
Wilhelm Kåges gata 96
13452 Gustavsberg
Ruotsi

2. Täytä ja lähetä palautuslomake yhdessä niiden tuotteiden kanssa, jotka haluat palauttaa.

3. Vie paketti lähimpään Postnordin toimipisteeseen ja näytä QR-koodi, jolloin Postnord tulostaa sinulle lähetystarran.

Muista pakata palautus huolellisesti, jotta tuote ja sen pakkaus eivät vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos palautus hyväksytään, hyvitämme maksun 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille palautuksesta. Hyvitystä voidaan kuitenkin lykätä, kunnes palautus on saapunut tai kunnes olet toimittanut todisteet siitä, että tuote on palautettu, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

7. Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus jättämällä tai lähettämällä meille viesti 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tilauksesi yhteydessä sinulle toimitetaan palautuslomake, jota voit käyttää, jos haluat peruuttaa ostosi. 14 päivän peruutus ei koske niitä tuotteita, joita ei voida ominaisuuksiensa vuoksi palauttaa.

1. Ottamalla asiakaspalveluumme yhteyttä lähetämme sinulle QR-koodin, jonka avulla voit palauttaa tuotteen takaisin meille ilman lisäkuluja. Tuotteen voi myös palauttaa omakustanteisesti lähettämällä palautus seuraavaan osoitteeseen:

Adorme AB
Wilhelm Kåges gata 96
13452 Gustavsberg
Ruotsi

2. Täytä ja lähetä palautuslomake yhdessä niiden tuotteiden kanssa, jotka haluat palauttaa.

3. Vie paketti lähimpään Postnordin toimipisteeseen ja näytä QR-koodi, jolloin Postnord tulostaa sinulle lähetystarran.

Muista pakata palautus huolellisesti, jotta tuote ja sen pakkaus eivät vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos palautus hyväksytään, hyvitämme maksun 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille palautuksesta. Hyvitystä voidaan kuitenkin lykätä, kunnes palautus on saapunut tai kunnes olet toimittanut todisteet siitä, että tuote on palautettu, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin

HUOM! Jos palautettu tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, meillä on oikeus veloittaa asiakkaalta korvausmaksu tuotteen vaurioitumisesta. Koska pakkaus on tärkeä osa myymiämme keräilyesineitä, emme valitettavasti voi hyväksyä palautuksia, joiden pakkaus on vaurioitunut tai sinetti on rikki. Jos alkuperäispakkaus on suljettu esimerkiksi lämpötiivisteellä, liimalla tai teipillä, näitä sinettejä ei saa rikkoa. Jos pakkaus on mahdollista avata vahingoittamatta sitä millään tavalla, voit avata pakkauksen ja tutustua tuotteeseen ennen sen lähettämistä takaisin. Jotta voimme hyväksyä palautuksen, tuotteen ja sen pakkauksen on oltava alkuperäisessä kunnossa.

Jos palautus hyväksytään, hyvitämme maksun 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille palautuksesta. Hyvitystä voidaan kuitenkin lykätä, kunnes palautus on saapunut tai kunnes olet toimittanut todisteet siitä, että tuote on palautettu, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

Pidä mielessä, että emme voi hyväksyä palautuksia, joiden pakkaus on vaurioitunut.

8. Reklamaatio

Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tuote saapuu vaurioituneena vastaanottajalle, sitoudumme luonnollisesti korjaamaan vian ilman lisäkuluja. Asiakkaana sinulla on 3 vuoden reklamaatio-oikeus. Reklamaatiosta on ilmoitettava heti, kun virhe havaitaan. Kohtuullisena aikana mahdollisen vaurion tai vian huomaamiseksi pidetään 2 kuukautta.

Voimme korvata vain sellaiset tuotteet, joissa esiintyy valmistusvirheitä. Tuotetta, joka on vaurioitunut asiakkaan huolimattomuuden toimesta, emme valitettavasti voi korvata.

Jotta reklamaatio voidaan hyväksyä, tuote on palautettava kokonaisuudessaan.

Ottamalla asiakaspalveluumme yhteyttä lähetämme sinulle QR-koodin, jonka avulla voit palauttaa tuotteen ilman lisäkustannuksia. Voit myös palauttaa tuotteen omakustanteisesti lähettämällä palautuksen seuraavaan osoitteeseen:

Adorme AB
Wilhelm Kåges gata 96
13452 Gustavsberg
Ruotsi

9. Toimitus ulkomaille

Jos asut Suomen ulkopuolella, olet tervetullut vierailemaan osoitteessa Heromic.se tai Heromic.dk. Jos asut Suomen, Ruotsin tai Tanskan ulkopuolella ja haluat tehdä tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@heromic.fi. Emme ole vastuussa mahdollisista tullimaksuista, joita ulkomaan toimituksiin voidaan soveltaa. Joissakin tapauksissa saatat myös joutua maksamaan kaksinkertaisen arvonlisäveron.

10. Loppuunmyyty tai viivästynyt tuote

Jokaisen verkkokaupassa myytävän tuotteen kohdalla on ilmoitettu arvioitu toimitusaika. Valitettavasti varastotuotteissa voi kuitenkin ilmetä epätarkkuuksia ja tilauserät voivat viivästyä. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tilaamaasi tuotetta ei löydy varastosta tai se viivästyy, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse. Tällöin sinulla on mahdollisuus korvata tuote toisella vastaavalla tuotteella tai peruuttaa tilauksesi.

11. Ikäraja

Tilataksesi meiltä, sinun on oltava vähintään 18-vuotias.

12. Peruutus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi aina siihen asti, kunnes olet vastaanottanut sen. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä ja ilmoitat siitä meille. Jos palautat tilauksesi peruuttamatta sitä ensin, tilauksesi luokitellaan noutamattomaksi lähetykseksi ja sinulta veloitetaan 20 euron viivästysmaksu.

13. Noutamaton lähetys

Jos et nouda tilaamaasi tuotetta ajoissa, veloitamme tästä 20 euron viivästysmaksun. Tilausta pidetään toimituspisteessäsi kaksi viikkoa ennen kuin se palautetaan meille. Maksu veloitetaan tilauksen toimitus- ja käsittelykulujen kattamiseksi. Huomaa, että lunastamaton tilaus ei vastaa peruutettua tilausta. Jos otat meihin yhteyttä ja ilmoitat meille, että haluat peruuttaa tilauksesi, paketti palautuu takaisin meille, emmekä veloita sinulta 20 euron viivästysmaksua.

14. Henkilötietosuoja

Sinulla on pyynnöstä oikeus muuttaa tai poistaa kaikki sinua koskevat tiedot, jotka on tallennettu asiakasrekisteriimme. Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaa, että osoitetietosi ovat välttämättömiä, jotta voimme lähettää tilauksesi. Täältä voit lukea lisää tietosuojakäytännöstämme kohdassa Tietosuojakäytäntö.

15. Evästeet

Käytämme evästeitä. Löydät lisätietoja evästeistämme kohdassa Eväste-käytäntö.